Доставка
Доставка ваших замовлень по всій території України
Відправлення вашого замовлення здійснюється моментально після його оформлення і підтвердження у нашого представника - менеджера.
Варіанти доставки для клієнтів
Кожен клієнт має право вибирати зручний і практичний для нього спосіб доставки товару. Наша компанія співпрацює з наступними транспортними компаніями України:
- Нова Пошта
- САТ
- або забрати товар самовивозом
Якщо клієнт обирає цей спосіб - товар можна забрати одразу після того, як було оформлене замовлення і товар підготовлений до видачі. Вантажі надгабаритного типу, в разі якщо транспортні компанії не займаються перевезенням такого товару, здійснюється власним транспортом клєнта.
Особливості отримання замовлення
Коли доставлений товар прибув в вказану адресу, представник транспортної компанії зв'яжеться з клієнтом, і запропонує забрати товар у зручний для вас час.
Щоб отримати товар, клієнтові доведеться показати документи, що засвідчують особу і номер товарно-транспортної накладної (повідомляється при оформленні замовлення менеджером компанії або клієнт отримує повідомлення від транспортної компанії).
Зверніть увагу! Коли ви отримуєте товар, огляньте замовлення на наявність можливих дефектів, деформацій, пошкоджень, цілісність упаковки, перевірте комплектацію товару, наявність супровідних документів: накладної та гарантійного талона.
Коли клієнт не зробив огляд товару в момент його отримання, компанія Благос груп не зможе компенсувати ваші витрати на доставку товару, компенсації в разі його пошкодження або зробити повну заміну.
Після того, як клієнт виявив дефекти в процесі огляду замовлення, слід звернутися до представника транспортної компанії з вимогою складання відповідного Акту. Товар клієнту слід залишити на складі, та одразу ж зв'язатись з представником нашої компанї.